söndag 25 februari 2007

Biotips

Som jag sagt så många gånger förr så sitter så mycket i våra egna huvud. Hur vi väljer att fokusera är så avgörande för hur vi mår. Ett genomgående positivt fokus kan vara livsavgörande och om det är något man får av filmen "Jakten på lycka" så är det bevis på att det är så.

Jag var på förhandsvisning av filmen i torsdags och ger den 8 av 10 och rekommenderar er att se den. Låt er smittas av Will Smiths kraft, fokusering och förmåga att inte ge upp.
Mycket nöje!

Foto: www.bio.nu

3 kommentarer:

"A Peaceful Warrior" sa...

Tack för tipset. Ska definitivt kolla in den...alltid öppen för nya tips.
Gillar upplägget på din blogg. Behövs mer sådant. Tankens betydelse för vår hälsa är så grundläggande. Vi måste öva, öva, öva helt enkelt...precis som med allt annat är det endast så vi når skicklighet.
Jag länkar till dig med ens och hoppas fler hittar hit och får inspiration. ;)

Anonym sa...

Så lite så! Hoppas du får en trevlig filmstund. :)
Tack tack!

Bubblan sa...

Jag hittade också hit av en slump och jag blir också glad bara över den positiva rubriken på bloggen.