tisdag 20 februari 2007

paus

Hej hallå,

För tillfället är det lite tunnt med tid för blogging. Passa på och gå på bokrean ni som gillar att läsa. Att frossa i egostärkande och glada böcker till bra priser är alltid trevligt!

Ang. kbt så har jag ingen egen erfarenhet av det så det jag skrev om i förra inlägget förblir nog det enda i sin art, det var som sagt min väninna som gått i behandling och berättat en sak vidare för mig. Men jag är helt inne på det kognitiva spåret, vi besitter starka krafter att förändra våra liv!

Hoppas vara tillbaka inom kort med nya inlägg!
Hej hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad jobbar du med?

Anonym sa...

Jag väljer att inte svara på den frågan.

Bubblan sa...

Jag skulle kunna berätta mer om KBT men det gör jag inte här, jag ska till dig ditt tips om att gå på bokrean.