söndag 4 februari 2007

Boktips

Idag erbjuder de flesta bokhandlar och större varuhus en hel uppsjö av böcker inom det personliga planet. Jag tänkte rekommendera ett par stycken som jag gillar och haft mycket glädja och nytta av.

Först ut är Mia Törnbloms Självkänsla nu och uppföljaren Mera Självkänsla - Läs dem om du är motiverad att tänka om och vill lära dig mer om hur du kan få en mer ärlig syn på dig själv. Garanterat värd varje krona den kostar och varje minut du lägger på att läsa den!

Till er som röker och är redo för förändring och verkligen VILL sluta. Allen Carrs Äntligen Icke-rökare. Hjärntvätt när den är som bäst! Jag kunde - du kan!

Lisa Fabre har skrivit en bok som heter Rum för dig - den handlar om positiv fokus (me like a lot!) och om hur vi kan få rikare liv. Klart läsvärd!

Fler boktips inom kort!


Tre bra-saker idag:

- Fågelkvitter som sällskap när jag var ute
- Prickade melodifestivalens repris av en slump och fick ett par goda skratt
- Trevligt besök

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Bra boktips..Törnblom har jag inte läst,men skulle vilja det..Har du läst Kaj Pollaks Att välja glädje..kanon

Anonym sa...

Tack för tipset. Ska till bibblan imorgon! :)