fredag 9 februari 2007

helghälsning

Så bultar helgen på dörren..

Det har varit ett par busy dagar med diverse ståhej så böckerna jag lånade på bibblan har legat orörda. Tänkte att ikväll efter ett glas fredagsvin och middag med väninnan ska jag läsa lite mer och låta mig inspireras. Att jag är öppen för "think outside the box" är något jag är tacksam för. Det har gett mig många sköna insikter och förändringar!

Vet ni förresten hur snabbt man kan ändra sinnesstämning?
(infoga fingerknäppning) Så!
För allt sitter i våra egna tankar.

Önskar er som läser en skön och positiv helg!

2 kommentarer:

Bubblan sa...

Hej!

Det är första gången jag är här och vilken härlig rubrik på din blogg.

Jag ska nog fortsätta att gå in här och läsa din blogg.

Personligen finns det bara ett fåtal bloggar som lyser av energi verkar det som.

Hoppas att du får en bra helg och jag ser fram emot att få läsa fler inlägg här i framtiden.

//Bubblan

Anonym sa...

Hua!! Är du så duktig att du kan ändra dina tankar så fort? Tycker ibland att det tar otroligt lång tid...för man har ett så invant tankemönster. Hur gör du? (inte knäpper med fingrarna väl?! *skrämt uttryck*) ;) Ha en trevlig helg!!
blandblommoroblad